Tržne raziskave in analiza trgaV poslovnem svetu so tržne raziskave in analiza trga podporni stebri poslovnih odločitev, ki niso prepuščene naključjem, ampak temeljijo izključno na merljivih dejstvih. Zato je potrebno ugotoviti in ovrednotiti:
Na podlagi statistično utemeljenih odgovorov, ki vam jih bomo dali na takšna in sorodna vprašanja, boste lahko sprejeli poslovne odločitve, z bistveno znižanim tveganjem, kar se bo neposredno poznalo tako, da se vam bo izboljšal poslovni uspeh. Tržne raziskave in analiza trga se dopolnjujeta z raziskavo kupcev. Več o tržnih raziskavah >> |
Raziskave kupcevRaziskave kupcev so del tržne raziskave, lahko pa se jih izvaja tudi samostojno. Kdor ustanavlja novo podjetje, vstopa v obetavno tržno nišo ali sprejema odločitve za pospeševanje prodaje, mora poznati svoje kupce. Le tako lahko sprejme prave operativne in strateške odločitve. Mi vam bomo priskrbeli informacije o tem:
Natančno bomo opredelili ciljni segment vaših kupcev, s tem boste povečali učinkovitost trženja in bistveno znižali stroške. Raziskava kupcev je lahko samostojna ali pa je del celovite tržne raziskave in tako predstavlja tudi vstopne podatke, ki jih vključuje analiza trga. Več o raziskavah kupcev >> |
Raziskave učinkov trženjaPodjetja, ki investirajo v trženje svojih produktov in storitev, morajo istočasno tudi spremljati, če učinki, ki jih dosegajo, upravičujejo višino nastalih stroškov. V ta namen bomo raziskali:
S pomočjo skrbno izračunanih kazalcev, bomo lahko podali sklepe o upravičenosti dosedanjih tržnih strategij s čimer vam bomo na vašo željo pripravili akcijski plan za optimizacijo. S to raziskavo se dopolnuje tudi ponudba tržne raziskave in analiza trga. Več o raziskavah učinkov trženja >> |
Pridobivanje in obdelava podatkovPodjetjem in posameznikom pomagamo jasno in razločno opredeliti raziskovalna vprašanja, na podlagi katerih se v nadaljevanju raziskave oblikujejo konstrukti in kocepti, ki jih je mogoče izmeriti. V različnih fazah raziskovanja lahko pripravimo in izvedemo:
Naročniku, ki se je znašel pred velikim številom spremenljivk in podatkov, in ima težave z analiziranjem, pomagamo z metodološkimi nasveti. Lahko pa celotno statistiko izvedemo namesto njega, kar obsega različne vidike, kot so:
Več o pridobivanju in obdelavi podatkov >> |