Tržne raziskave in prepoznavanje strank

Tržne raziskave so ključni dejavniki uspeha podjetij, ki želijo svojim strankam zagotoviti vrhunsko raven storitve ali pa izdelek, ki je naravnan na specifično skupino strank. Eden izmed najpomembnejših vidikov tržne raziskave je namreč podrobno spoznavanje strank in kupcev. Če ne poznamo glavnih motivov, ki naše stranke in kupce žene k izbiri, smo na dolgi rok zapisani neuspehu. Zato je pomembno, da tržne raziskave identificirajo glavne značilnosti strank in kupcev, ki jih ciljate.
Pa sploh veste, kdo so vaše stranke ali kupci? Res, da jih vsaki dan srečujete, nekatere med njimi prepoznate po imenu in priimku, vendar to vam ne pove veliko informacij o tem, kakšno je njihovo obnašanje ob nakupovanju ali naročanju. Če želite spoznati, kdo so vaše stranke ali kupci, zato da boste lahko pripravili kvalitetno tržno akcijo in povečali z njo svoj obseg poslovanje oziroma prihodke, ne morete mimo tržne raziskave. Zakaj ne? Odgovor je preprost.
Tržne raziskave kupcev vam natančno določijo lastnosti stranke, ki jo morate ciljati, če želite, da bi povečali obseg prodaje. S preučevanjem strank lahko izvemo starost in spol stranke ali kupca, ki ga morate ciljate in posebej nagovarjati. Poleg tega tržne raziskave ugotovijo še druge pomembne lastnosti, ki vplivajo pri nakupnem obnašanju. Zelo pomemben je socialni status, razni psihološki profili, hobiji in druge življenjske navade. Kadar vam tržne raziskave ponudijo zelo podroben opis kupca ali stranke, ki se jo najbolj splača ciljati, prenehate tavati v temi in lahko fokusirano načrtujete ukrepe v poslovni aktivnosti.
Potrebno je poudariti še to, da je potrebno tržne raziskave izvajati redno. Nakupne navade se zelo pogosto spreminjajo in zaključki, ki so jih dale stare tržne raziskave, lahko povsem zameglijo sliko in uničijo odličen akcijski poslovni načrt. Zato je pomembno, da se kupce redno spremlja in ugotavlja, katere lastnosti so v določenem času najbolj pomembna pri nakupnem vedenju oziroma obnašanju.
Pa sploh veste, kdo so vaše stranke ali kupci? Res, da jih vsaki dan srečujete, nekatere med njimi prepoznate po imenu in priimku, vendar to vam ne pove veliko informacij o tem, kakšno je njihovo obnašanje ob nakupovanju ali naročanju. Če želite spoznati, kdo so vaše stranke ali kupci, zato da boste lahko pripravili kvalitetno tržno akcijo in povečali z njo svoj obseg poslovanje oziroma prihodke, ne morete mimo tržne raziskave. Zakaj ne? Odgovor je preprost.
Tržne raziskave kupcev vam natančno določijo lastnosti stranke, ki jo morate ciljati, če želite, da bi povečali obseg prodaje. S preučevanjem strank lahko izvemo starost in spol stranke ali kupca, ki ga morate ciljate in posebej nagovarjati. Poleg tega tržne raziskave ugotovijo še druge pomembne lastnosti, ki vplivajo pri nakupnem obnašanju. Zelo pomemben je socialni status, razni psihološki profili, hobiji in druge življenjske navade. Kadar vam tržne raziskave ponudijo zelo podroben opis kupca ali stranke, ki se jo najbolj splača ciljati, prenehate tavati v temi in lahko fokusirano načrtujete ukrepe v poslovni aktivnosti.
Potrebno je poudariti še to, da je potrebno tržne raziskave izvajati redno. Nakupne navade se zelo pogosto spreminjajo in zaključki, ki so jih dale stare tržne raziskave, lahko povsem zameglijo sliko in uničijo odličen akcijski poslovni načrt. Zato je pomembno, da se kupce redno spremlja in ugotavlja, katere lastnosti so v določenem času najbolj pomembna pri nakupnem vedenju oziroma obnašanju.